Сьома міжнародна конфренція з залізничного транспорту, що працює на водні (7th International Hydrail Conference «7IHC»), відбудеться пізніше запланованого строку на тиждень. Таким чином, відвідувачі виставки із залізничного транспорту в Німеччині матимуть змогу відвідати обидва заходи. The 7th International Hydrail Conference (“7IHC”) will be held one week later than originally planned so that conferees at an important German rail conference can attend both events.
На протязі 20 сторіччя паровози на вугіллі поступилися дизелям та електровозам. Зараз, у 21 сторіччі, дизельні потяги та електровози вже дають дорогу поїздам, які використовують водень. 3-4 липня 2012 року Центр досліджень залізниці Університету Бірмінгем буде приймати Сьому міжнародну конфеенцію із залізничного транспорту, що працює на водні, основною метою якої є розвиток та впровадження технологій по використанню водню для потреб залізниці.
Термін «водневоз», по аналогії з електровозом, був видуманий у 2004 році. В 2009 році в Лос-Анджелесі компанія BNSF почала тестування першого повноцінного двигуна для поїздів на водні. Наразі це найбільший двигун на водні для потреб сухопутного транспорту.
Тайвань став першою країною, яка перевозить пасажирів на «водневозі» по мініатюрній залізній дорозі в музеї історії науки. Японський урядовий науково-дослідний інститут перевезень по залізниці та Східно-японська залізниця нещодавно продемонстрували своє бачення «водневоза». Приблизно в цей же час Датський інноваційно-дослідницький центр водню в Герінзі запланував створення потягу в Ютланді, який буде використовувати надлишки водню або водень, отриманий шляхом електролізу за рахунок енергії вітру, однак цей проект не розпочався через кризу. В 2010 році Китай заявив про презентацію свого першого «водневоза».
Виробники автомобілей рекламуються свої винаходи, виробники потязів частіше за все ні. Засоби масової інформації практично нічого не повідомляють про двигуни на водні, тому вони виглядають як щось футуристичне, абсолютно нове,що підходить лише для авто. Однак історія говорить про зворотнє.
Автомобілі на парових двигунах зявились через 65 років після паровозів. Електромобілі були винайдені через десять років після того як в 1885 році зявився перший електровоз і тільки зараз ці авто стають загальнодоступними. Дизельні поїзди курсували вже з 1925 року, однак лише через 50 років дизельні автомобілі стали сімейними.
Те, що авомобілі на водні не поширюються так швидко, не говорить про їх непрактичність. Все це лише справа часу.
Формування позитивно суспільної думки – одна з цілей конференції. Такого роду заходи почали проводитись з 2005 року. Вони відбулись в Данії, Іспанії, Туреччині, та США із делегатами з Бельгії, Канади, Данії, Франції, Німеччини, Індії, Японії, Кореї, Нідерландів, Росії, Швеції, Туреччини, Великобританії, США та ООН.
Конференція в Бірмінгемському центрі в липні сфокусується на проектах «водневозів» в світі; на інноваціях у цій сфері, а також на різних аспектах проблем використання залізничних технологій на водні.
Термін «водневоз», по аналогії з електровозом, був видуманий у 2004 році. В 2009 році в Лос-Анджелесі компанія BNSF почала тестування першого повноцінного двигуна для поїздів на водні. Наразі це найбільший двигун на водні для потреб сухопутного транспорту.
Тайвань став першою країною, яка перевозить пасажирів на «водневозі» по мініатюрній залізній дорозі в музеї історії науки. Японський урядовий науково-дослідний інститут перевезень по залізниці та Східно-японська залізниця нещодавно продемонстрували своє бачення «водневоза». Приблизно в цей же час Датський інноваційно-дослідницький центр водню в Герінзі запланував створення потягу в Ютланді, який буде використовувати надлишки водню або водень, отриманий шляхом електролізу за рахунок енергії вітру, однак цей проект не розпочався через кризу. В 2010 році Китай заявив про презентацію свого першого «водневоза».
Виробники автомобілей рекламуються свої винаходи, виробники потязів частіше за все ні. Засоби масової інформації практично нічого не повідомляють про двигуни на водні, тому вони виглядають як щось футуристичне, абсолютно нове,що підходить лише для авто. Однак історія говорить про зворотнє.
Автомобілі на парових двигунах зявились через 65 років після паровозів. Електромобілі були винайдені через десять років після того як в 1885 році зявився перший електровоз і тільки зараз ці авто стають загальнодоступними. Дизельні поїзди курсували вже з 1925 року, однак лише через 50 років дизельні автомобілі стали сімейними.
Те, що авомобілі на водні не поширюються так швидко, не говорить про їх непрактичність. Все це лише справа часу.
Формування позитивно суспільної думки – одна з цілей конференції. Такого роду заходи почали проводитись з 2005 року. Вони відбулись в Данії, Іспанії, Туреччині, та США із делегатами з Бельгії, Канади, Данії, Франції, Німеччини, Індії, Японії, Кореї, Нідерландів, Росії, Швеції, Туреччини, Великобританії, США та ООН.
Конференція в Бірмінгемському центрі в липні сфокусується на проектах «водневозів» в світі; на інноваціях у цій сфері, а також на різних аспектах проблем використання залізничних технологій на водні.
http://www.hydrogencarsnow.com/blog2/index.php/infrastructure/4119/
Comments: