Компанія Mercedes-Benz завершила навколосвітню подорож водневих автомобілів B-Class F-Cell. Машини, що проїхали в цілому більше 30 тисяч кілометрів, фінішували біля музею "Мерседеса" в Штутгарті.
Mercedes-Benz F-CELL в Барселоні. Фотографія Daimler
Пробіг розпочався в січні, а його маршрут пролягав на територіях 14 країн на чотирьох континентах. Подорож стартувала в Штутгарті, звідки автомобілі вирушили на південь через Париж, Барселону, Мадрид і Лісабон. Після цього машини були переправлені літаком до США. Водневі "Мерседеси" проїхали по території Північної Америки та Канади, далі були переправлені до Австралії. Потім вони продовжили подорож через Китай і Росію, повернувшись кінець кінцем у Європу. Під час подорожі один з автомобілів, що брали участь у пробігу, потрапив в аварію в Казахстані. По дорозі з Алма-Ати в Балхаш в екіпаж під номером три врізалася одна з місцевих машин. В результаті було пошкоджено задню підвіску, проте, за словами представників німецької компанії, B-Class вдалося досить оперативно полагодити в "найближчому сервісі". Крім цього, в "Мерседесі" зазначили, що через малу кількість водневих заправних станцій водіям близько 130 разів довелося використовувати спеціальну мобільну АЗС. У Mercedes-Benz B-Class F-Cell використовуються силові установки на паливних елементах. В них електрика для електродвигунів виробляється в процесі хімічної реакції між воднем і киснем. На думку німецької компанії, ця навколосвітня подорож доводить працездатність технології паливних елементів. Також компанія розраховувала довести, що такі машини цілком підходять для щоденного використання і здатні пересуватися на далекі відстані в будь-яких дорожніх і погодних умовах.
Матеріали з сайту lenta.ru
Comments: