Великобританія планує запустити завод з газифікації вугілля

Три британські компанії - B9 Coal, Powerful Power Ltd та AFC Energy Plan підписали «обов’язковий лист щодо намірів» побудувати електростанцію на паливних елементах поблизу Донкастера. Компанія Powerfuel Plc використовує вугільну копальню поблизу Донкастеру та планує побудувати електростанцію потужністю 800 МВт з вбудованою системою газифікації та системою вловлювання вуглекислого газу.
Першим кроком стане будівництво 800 МВт заводу з комбінованим циклом,  який буде працювати на синтез газі (суміш водню та чадного газу, що отримані шляхом газифікації вугілля). Він буде працювати на вугіллі з шахти.

Перший вантажний автомобіль на водневих паливних елементах

Перша в світі вантажівка на водневих паливних елементах була продемонстрована 22 липня 2011 року. Вона буде працювати в порту Лос-Анджелеса та Лонг Біч.
 

Перемога Сінгапурської команди в Екомарафоні Азії

Високоефективні водневі паливні елементи нового покоління, розроблені компанією Horizon Fuel Cell Technologies, принесли перемогу двом студентським командам з Сінгапуру - від університетів NUS і Ngee Ann Polytechnic - в Екомарафоні компанії Shell в Азії.

 

Singapore-built hydrogen cars take 1st place in both prototype and urban concept categories

Водневі автомобілі сінгапурських команд зайняли перше місце і в категорії прототипів, і серед міських моделей 

Захід відбувся 6-9 липня на автодромі Сепанг, Малайзія, де зібралися 94 студентські команди з 12 країн Азії. Командами повинні були спроектувати і створити енергоефективний автомобіль, здатний подолати найбільшу відстань з найменшою витратою палива. Представлений командою з університету Ngee Ann Polytechnic водневий електромобіль переміг у категорії прототипів, а водневий електромобіль команди Національного Університету Сінгапуру переміг у категорії міських моделей. Команда NP-Distanza з Ngee Ann Polytechnic встановила новий рекорд у своєму класі - 84,9 км / кВтг.

 

Кругосвітній пробіг водневих Мерседесів завершено

Компанія Mercedes-Benz завершила навколосвітню подорож водневих автомобілів B-Class F-Cell. Машини, що проїхали в цілому більше 30 тисяч кілометрів, фінішували біля музею "Мерседеса" в Штутгарті.

Mercedes-Benz F-CELL World Drive in Barcelona

Mercedes-Benz F-CELL в Барселоні. Фотографія Daimler

 

Створено перший "штучний лист"

Професору Массачусетського технологічного університету Деніелу Носера вдалося створити "штучний лист" - прилад, що під дією сонячного світла здатен ефективно розкладати воду на кисень та водень. Носера презентував свої результати під час щорічного з'їзду Американського хімічного товариства (ознайомитися з його доповіддю можна на сайті цієї організації).

Artificial leaf

Прототип штучного листа. Фото авторів дослідження.

 

У Каліфорнії розпочався продаж водневого Мерседеса

Німецька автомобільна компанія Mercedes-Benz запропонувала американським водіям взяти участь у програмі випробувань нового екологічно чистого автомобіля F-Cell.
Нова модель автомобіля від Mercedes використовує водень в якості палива. Наразі цей водневий автомобіль доступний тільки в Каліфорнії (США) і його можна взяти в лізинг за 600-800 доларів на місяць. У грудні планується доставити перші 5-15 машин.

Mercedes B-Class F-Cell hydrogen fuel cell car

Водневий Мерседес B-Класу на паливних елементах. Photo credit nitrobahn.com

 

Українські студенти створили команду для участі в HSDC2011

У травні минулого року українські студенти посіли третє почесне місце в конкурсі Hydrogen Student Design Contest 2010, отже, в цьому році набагато більше студентів виявили бажання також брати участь. Команда, що складається з 11 студентів Київського національного університету імені Тараса Шевченка, зареєструвалася для участі в 2011 Hydrogen Student Design Contest. У цьому році їх завдання - розробити план водневої паливної системи для житлових будинків. Вони подадуть для  розгляду свою статтю та змагатимуться з 54 командами з 19 країн за головний приз цього року! 

HSDC2011

 

 

Об'єднанню «Воднева Енергетика» виповнився один рік!

Пройшов один рік з дати держреєстрації Об'єднання «Воднева Енергетика». За цей період ми:
• Прийняли до лав Об'єднання 19 осіб, тепер нас 22
• Досягли відвідуваності сайту до 500 переглядів на місяць
• Допомогли студентам КНУ ім Шевченка перемогти у міжнародному студентському водневому конкурсі
• Були представлені на найбільшій водневій конференції у світі NHA 2010
• Відвідали водневий демонстраційний проект у Франкфурті
• Стали курувати три проекти з отримання водню, один з яких вже одержав фінансування

Ukrainian Association for Hydrogen Energy first year anniversary!

Подвоєння обсягів виробництва водню завдяки новим бактеріям

Дослідники знайшли спосіб отримання вдвічі більшої, ніж було можливо раніше, кількості водню за допомогою бактерій, що розкладають органічні продукти, у тому числі відходи лісового господарства та побутові відходи. Бактерія була вперше виявлена в 1987 році на гарячих джерелах в Новій Зеландії та була названа Caldicellulosiruptor saccharolyticus.

The bacteria Caldicellulosiruptor saccharolyticus

Новозеландська бактерія Caldicellulosiruptor saccharolyticus. Фото: А Перейра і М. Верхаарт, Університет Вагенінген, Нідерланди.

 

Мережа водневих заправок між Італією та Норвегією

p align="justify"> Європейська компанія Acta, що спеціалізується на чистих джерелах енергії, оголосила про свої наміри  щодо створення на території Італії мережі водневих заправок, які живитимуться енергією сонця. Вони доповнять мережу вже існуючих водневих заправок в Німеччині, Швеції та Норвегії, утворюючи єдину водневу магістраль довжиною в 2000 км!

European Hydrogen Highway

Воднева магістраль простягнеться на  2000 км.

 

Перший гелікоптер на паливних елементах

 

Американський виробник паливних елементів UTC повідомив, що 11 жовтня 2009 року на його території у Східному Гартфорді, штат Коннектикут, відбувся 20 хвилинний політ першого безпілотного гелікоптера на поливних елементах.

First fuel cell helicopter

Перший гелікоптер на водневих паливних елементах.Фото з ecofriend.org